if I go crazy, will you still call me superman?

Sitter här och hostar och känner mig febrig, borde väl sova men har druckit två koppar te så är inte särskilt trött. Kommer inte på konfan imorgon, ska försöka vila upp mig. Men det spelar nog ingen roll för jag är klar med allt arbete.

De senaste fyra timmarna har jag suttit och läst, det är nog första gången på sjukt länge jag gjorde det. Läste hela "Pojken som kallades det" fyfan vad hemsk den var men kunde verkligen inte slutat läsa när jag börjat.

Jag har känt mig så nere de senaste dagarna med tanke på allt som har hänt med morfar och sånt att jag verkligen inte har lust med någonting. Jag har mått illa de senaste fyra dagarna från och till och struntat i att äta för det har varit så sjukt äckligt att sitta och tvinga i mig mat vid vissa tillfällen vilket inte har fått mig att må bättre.

Just nu vill jag bara få konfirmationen överstökad så jag kan göra lite vad jag vill. Även om det har varit kul så har jag börjat tröttna lite nu, klart att jag kommer sakna det efteråt. Men just nu behöver jag tid att göra ingenting och vad jag vill.

i'm out.

Kommentarer

lämna en liten kommentar här!

heter du något?
Kom ihåg mig?

e-post?

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0