I´ve had enough of this comfort conversation, in my mind you´re all retards anyhow.


Hej eller något!

Idag kom jag hem från skara, har varit i mosters hus med två söta kusiner sen i lördags. Har varit mysigt! Tog inte med min kamera då jag egentligen inte skulle stanna så länge men nu ångrar jag mig som fan :(
I Lördags kollade vi på film och åt godis på kvällen, promenerade lite och spelade lite kort. Mys, mys! På Söndagen blev det en tur till mormor där vi åt jordgubbar, namnam! På kvällen kollade vi vm finalen (och vi hejade på spanien!) och åt räkor med majonäs. Kvällen avslutades med att jag och becka spelade kort och drack lite vin, fint vare!
Idag for vi in till hotellet, jag och becka låg och kollade på barnkanalen i Linns rum och sen blev vi bjudna på mat, dock fick jag slänga i mig den för att hinna med bussen. Gick av i trädet och traskade till mammas jobb och gick ut med lilla söta trolle, sen åkte vi hem.

Nu på kvällen så var vi nere och badade, knäppte några bilder.







Jag saknar min pontus något sjukligt mycket och han kommer hem typ i början på nästa vecka. Längtar som fan, kom hem nuuu :( <3

over and out from me.

Kommentarer

lämna en liten kommentar här!

heter du något?
Kom ihåg mig?

e-post?

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0