Sjuk.

Sitter här framför skärmen och är verkligen skit-trött! men går inte och lägger mig för jag vet att jag inte kommer somna ändå. Somnade 4-5 igår natt bara för att jag har så ont i halsen, kan knappt svälja något. Om det inte är bättre i morgon när jag vaknar så åker jag in till vårdcentralen så jag kan få pensellin för tredje eller fjärde gången i år. Fan då vad jag ska vara sjuk hela tiden, nu har jag i alla fall fixat så att jag blir kallad någon gång i september för att kolla min astma, min magkatarr och mina fötter. Sen så ska jag också till optikern igen den 23:e så jag kan skaffa en-dags linser för jag orkar inte ha glasögon HELA tiden men jag kommer fortfarande använda dem såklart för jag gillar dem men blir lite jobbigt ibland.

Går på dessa just nu, bedövar hela halsen. AS NICE!

Kommentarer
Postat av: moa

sv: jo jag ska fasiken lyckas!! detta ska jag göra, haha! du med malin??? :D

2010-08-13 @ 11:07:10
URL: http://msalo.blogg.se/

lämna en liten kommentar här!

heter du något?
Kom ihåg mig?

e-post?

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0