tur i oturen, eller?

Åh blir så arg! Skulle plocka in allt som stod på diskbänken in i diskmaskinen bl.a två glasskålar, när jag ställer in den första så går den sönder! vet  inte hur det gick till men det kom glassplitter över hela mina händer, på köksgolvet och i diskmaskinen. Men nu är allt glas borta i alla fall men det tog lång tid av min kväll att få bort.

Turen var att maten jag lagade (innan "olyckan" inträffade) var riktigt jävla god, gjorde den istället för milkshaken för vi hade inga bananer. Sen fick man även ett oväntat besök av en moster samt en kusin, mycket trevligt! kul att träffa Maja (kusinen) innan hon åker till Island i tre månader.

Nu ska jag kolla på film, dricka te och äta en liten chokladbit som ligger i min skrivbordslåda!


Denna filmen  blir det!

Kommentarer
Postat av: Joshua

Filmen är lagom jävla sjukt bra.



Håller på läsa boken nu!

2010-05-17 @ 09:33:25

lämna en liten kommentar här!

heter du något?
Kom ihåg mig?

e-post?

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0