tjugoandredecember

Kan inte säga något annat än att lov är underbart eller allt som gör att jag slipper skolan är rätt underbart.
Gjorde en maffig frukost till mig själv idag efter jag höll på att svimma pga av att jag inte ätit. Iaf massa rostade mackor o konstiga pålägg, me like. Nu funderar jag om jag ska baka en kladdkaka och sen sätta på en film, låter inte helt fel. Laddade ner 8 mile precis innan jag fick reda på att Brittany Murphy (typ en timme innan o.o) ett lite konstigt sammanträffande så jag kanske tar och kollar på den, har faktiskt inte sett den så lika bra att göra det!

Inte långt kvar till jul nu hihi puss!

Mina o Pontus pepparkakor :*

Kommentarer
Postat av: Neah

Haha coola pepparkakor! :D



Goood jul på dig! :)

Har en fotoblogg också faktiskt, vi skulle kunna följa varandra via bloglovin ju :]

Alltid kul & bra att få insperation av varandra.

Kram!

2009-12-23 @ 20:26:06
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/

lämna en liten kommentar här!

heter du något?
Kom ihåg mig?

e-post?

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0