Plötsligt var vintern äntligen här


Kan inte säga något annat än att allt är underbart just nu. Är innne på sista veckan innan lovet, bara 2 dagar kvar. Har inte blivit så mycket skola denna veckan ändå. Måndag gick vi som vanligt, tisdagen var det hanbolls dag men fick ju inte vara med så satt o skötte tiderna det var väl inte direkt det roligaste men ändå. Idag, onsdag var det volleybolls turnering för niorna och jag var funtionär så slapp alla lektioner. Nu är det bara torsdag kvar, på fredag slutar vi och får våra första betyg, är jätte nervös. Men det blir nog bra!
Drack första glöggen idag faktiskt, gillar inte att dricka det när det inte snö känns lite värdelöst, låter cp men ah precis som jag :)

jag älskar min pontus, puss



Ge mig jul nu.

Kommentarer

lämna en liten kommentar här!

heter du något?
Kom ihåg mig?

e-post?

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0