snö, rage & katter

Det här känns verkligen som en sån här dag som alla bara sitter hemma och slöar och försöker hålla sig borta från kylan  utomhus. Jag måste nog hålla med om att det känns bra att sitta inne med en kopp te och lite lugn musik men egentligen vill jag bara att våren ska komma till Sverige. Jag älskar när solen börjar värma igen och när man slipper alla tjocka vinter kläder. Hösten är verkligen inte mina årstider. Jag vill ha det varmt och soligt så man kan bada, sola och vara utomhus. Just nu vill jag bara lägga mig o sova tills solen kommer fram, på riktigt. Då man kan fota eller man kan ju fota på vintern med det är ju så in i helvetes förbannat kallt att man tappar känseln i fingrarna direkt när man kommer utanför dörren.

Nej nu är det dags för vår säger jag.

Idag fick jag gå till skolan vilket jag också får göra imorgon och kanske på fredag för pappa är i Finland och hans lastbil krånglar. Jag kom 5 minuter för sent till idrotten och min lärare tyckte min ursäkt om att jag hade 3km till skolan och att min väska vägde hur mycket som helst var patetisk. Inte så konstigt om man har Kent som lärare. Musiken blev inställd, ganska tråkigt för jag tycker det är kul med musik. Men satt iaf i uppehåll och drack te och tjata lite istället.
Efter skolan var jag en stund med Jepphe och Jonna. Hämtade ut ett paket åt mami som hämtade mig i stan.
När vi kom hem pussla vi och åt gravad lax, hihi min mami är bäst :3 (vi har pusslat klart)

Nu sitter jag framför datorn som jag i princip alltid gör vid denna tiden, funderar på att lägga mig i sängen och sätta på en film.



Haha kom på en grej. Nästan _alla_ skriver i sina bloggar "åh, jag måste vara mer aktiv här!"
varför undrar jag, det är nog inte så många som bevakar deras bloggar och egentligen bryr sig. Det är exakt samma sak med min blogg men jag whinar inte i vartannat inlägg att jag måste uppdatera oftare jag skriver när jag har något att skriva.
För i helvete jag bryr mig inte om att ni vill vara mera aktiva.

dagens rage typ.
har inte kollat igenom stavning åde.


Random bilder från idag :)


He's gonna rape u.

Kommentarer
Postat av: ida ♥

snygg blogg! :)

2010-01-30 @ 14:11:11
URL: http://idadejtarkameran.blogg.se/
Postat av: Malin

tack :)

2010-01-31 @ 21:02:36
URL: http://fuckmeroyal.blogg.se/

lämna en liten kommentar här!

heter du något?
Kom ihåg mig?

e-post?

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0